Sug

faan vad jag är sugen på kladdkaka, ska be mamma att göra. Har legat och degat hela dagen idag, har en fruktandsvärd mensvärk och ipren burken var slut så fick ta alvedon. Och alvedon suger!!! jag får inte den snabba effekten som jag brukar få av ipren. Äre fler som känner så ellr äre bara jag? aja intresseklubben antecknar:)
Fick nyss reda på att min fader har bokat biobiljetter till mej och mina bröder. Vi ska se filmen Step Brothers ikväll, hoppas den är bra! känner att jag verkligen behöver skratta åt något. För övrigt ska jag på stan imorrn med H(läs bokstaven H på engelska det låter flashigare) hon ska köpa massa och jag ska leta efter den perfekta kappan!

Ses! /Your one and only Ace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0