I used to rule the world

"Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you
"


(Bild från aftonbladet. Vi satt på andra sidan,  blir glad bara jag tänker på hur nära dom vi var.)

Då var det bokat och klart! Biljetterna släpptes idag 09.00. En glad nyhet dvs. Coldplay kommer till Sverige återigen!  Den drömmen vi hoppades på har besannats. Dom kmr ha en spelning i sthlms stadion på min födelsedag i augusti! E det inte ödet elr vad?

Ja men nu e ialf biljetterna tjirrade, inte lika bra platser som förra gången då vi valt att stå den här gången men vad gör det? Coldplay e Coldplay! And we love u guys. Hani & me; favorit i repris, förra konserten (17 september) var oslagbar, så jävla underbar. Hoppas den här e lika underbar om inte mer.

Nu e jag lite småhappy, endast ett prov kvar innan jul & har Coldplay-biljetter.
Puss på livet /H

Kommentarer
Postat av: soraia

Tusen tack för tipset! Men tror dock att jag är lite sent ute nu. :(

Hoppas man får tag på de på blocket eller något senare.



Tack!

2008-12-12 @ 15:08:47
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/
Postat av: milkshake

hello coldplay fan!!! jag har också bokar biljetter till coldplay,lyckades få taf på dom 30min efter att biljetterna släpptes!! hursomhelst så fyller jag också år i augusti, rättare sagt 17:e augusti

coldolay + augusti = love!!!

2008-12-14 @ 12:03:14
URL: http://themilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0