Happy faces all over the place


Idag e det den 19 december, vilket innebär att det e en mkt speciell dag, nämligen INGEN MER SKOLA!!! <:o)!!!
Happiness alltså.. Jaja, kort sagt om dagen: ganska rolig! Vi käka ute med klassen, fick glida runt på stan mellan halv 12 - halv 2, för vi hade bokat bord halv 2. Det var lite drygt att fördriva tiden då vi dagen innan (igår) gled runt på stan i flera timmar haha, så idag gick vi praktiskt taget runt i cirklar. Men stötte på många vänner & bekanta det gjorde vi minsann! Eftersom idag e dagen då alla (dom flesta) skolor har avslutning & just vår skola ligger på stan så e det klart att varenda västeråsare e på stan idag. Men det var lite kul att träffa gamla vänner osv, andra inte HEHE. Middagen var iallafall supertrevlig och vår klass börjar bli helskön faktiskt! Vi går trots allt i skolans bästa klass enligt rektorn, vi har faktiskt lägst frånvaro i hela skolan, endast 1,6% sammanlagt i hela klassen, slå den ni minsann. Efter middagen gled jag runt med min bästa Ace, vi har inte setts sen v44 kan ni tänka er det???? Jaja men nu lägger vi det bakom oss för nu ere lov & vi ska minsann ses minst halva lovet (k). Vi gled runt på stan, som e lika kul som vanlig.. elr inte.. Sedan åkte jag hem & var lite social med mina päron. Nu sitter jag här framför datorn och e helt slut.. Imorn börjar mitt & H's vad, vi ska inte äta godis fram till den 20de januari. Det kmr gå fint för min del! Jag käkade inte godis mellan 11 november & 11 december. Så jag har faktiskt bara ätit godis i 8 dagar. Men nu har jag ialf köpt en fet påse för att ta farväl av onyttigheterna, det blir alltså inget godis, inga kakor, ingen tårta, inge glass, nej inget sånt nu i en hel månad! Wihoo.. Jag laddar upp en underbar bild, då jag kom att tänka på hur rolig jag e, idag e sista skoldagen, och hur firar jag detta? Jag köper mig ett gulligt kollegieblock hahaha. Can't let go of the school, nooot..

Nu orkar jag inte mer, ha en trevlig kväll sötnötar!
Dagens låt: The Hoosiers - A sadness runs through him. /H

Kommentarer
Postat av: soraia

Shit, LYCKA TILL säger jag. Men dt kommer säkert gå prima ballerina :)

2008-12-26 @ 23:19:25
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0