Let me take you out of this club

Lista nummer 2! Haha det va ironi i kommentaren på förra listan, ni som inte har fattat det, mitt liv = plugg. lov = plugg. andas = plugg, äta = plugg, aa ni fattar .. hahaha! Fan det e inte mycket alls kvar av lovet, drygt två veckor, och jag känner mig redan superstressad, måste varva ner lite men har sååå mkt att göra så det e sjukt. Vet inte hur jag ska hinna med allting, blir så nervös när jag tänker på det. Men jag orkar inte tänka på det nu, nu e det kväll och jag kom hem för en stund sen och på kvällen slappnar man av, punkt punkt punkt!


2008 börjar gå mot sitt slut, här är en sammanfattning genom ditt 2008!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jorå
2. Höll du några av dina nyårslöften?  absolut
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? ja, rest in peace
4. Dog någon som stod dig nära? inte nära, barndomsvän, men lika tragiskt ändå
5. Vilka länder besökte du? Pga medicinen så blev det ingen solsemester, så bara England
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? ja fyfan!!
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?  17/1-08, 25/6-08 & 17/9-08
8. Vad var din största framgång 2008? Låtskrivandet hahaha 
9. Största misstaget? Ingen aning
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk, ja.. Skadat mig - kanske, men inte med flit iallafall.
11. Bästa köpet? Min converseväska hahah, dödade mig
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder lätt!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ofcourse, något gör mig glad varje dag
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?  viva la vida, 42, out of this club, no bravery, superstar, poppin', I'm yours (i år igen), ja jag kan fortsätta i all evighet, men mest e det iallafall viva la vida.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? mycket gladare :D
16. Vad önskar du att du gjort mer? pluggat? HAHA not, nej men vettefan, tagit det lite lugnare
17. Vad önskar du att du gjort mindre? PLUGGAT (som om det går)
18. Hur tillbringar du julen? firar inte jul
19. Blev du kär i år? nopee
20. Favoritprogram på TV? Gossip girl, the hills & oth, two and a half men, simpsons mm.
21. Bästa boken du läste i år? Minns ej, kemiboken & fysikboken har tagit över livet
22. Största musikaliska upptäckten? Att lifehouse e sjukt grymma
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? vadfan fick jag? jag minns inte
25. Något du önskade dig men inte fick? systemkamera =|, fick en ny kamera för ett år sen.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? hemma med vänner & familj
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? färre tragedier
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Slappig, mjukis, jeans, t-shirts, tunikor, tights osv..
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner & min familj
30. Vilken kändis var du mest sugen på? hahaha
31. Vem saknade du? Mina vänner från 9an, vissa av dom dvs.
32. Det bästa nya människorna du träffat? En hel del =)


Nu ska jag slänga mig framför tvn, ciao mate! /H

Kommentarer
Postat av: soraia

Haha exakt, människor är skarriga som fan

2008-12-30 @ 19:37:53
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0