42

Haha känner mig så grym som postar ett inlägg/dag typ, medans Esset sitter hemma & inte skriver ett piss ;) Btw Ace, jag har gjort om vår blogg till en halv-coldplay blogg haha. Men meningen e bara att det ska va en musikbild på headern =)

Iallafall har jag spenderat hela helgen till att plugga fysik & även hela den här morgonen/förmiddagen. Just nu har jag tryckt i mig en halv kebabtallrik & har en 20 minuters andningspaus. Sen ska jag fortsätta med helvetet.

Vi har stå platser på Coldplay (har aldrig stått på en konsert tidigare, e helt emot det) men den här gången bestämde vi oss för att verkligen stå några centimeter från dom. Och vet ni vad? Sektionerna till ståplatserna e bara för o luras, det e först till kvarn som gäller, vi har ringt och frågat så jag tänkte bara meddela er om hur nära jag kmr att stå:



Ser ni där det är markerat med H H ? Ja, där minsann. Det svarta är då scenen, bästa födelsedagen i mitt liv =)! /H

Kommentarer
Postat av: soraia

hahaha man måste liksom hålla konversationer genom kommentarfältet.

Åh vilken jävligt underbar födelsedag du kommer ha!!

Nästan den bästa som finns ju! Nu vill jag ha de där jävla biljetterna .. haha



15 minuter är fan snabbt.. konstigt att de här inte sålde lika snabbt

2008-12-14 @ 15:15:07
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0